Termeni şi condiţii de utilizare a site-ului

Acest site este administrat de catre SC Piic On Top Concept SRL cu urmatoarele date de identificare:

CUI: 35369397, Reg. Com. J23/4622/2015 , sediu: str. Amurgului nr.49C, et. 1, Popesti-Leordeni, judet Ilfov

Partenerul comercial al clientului persoana fizica sau juridica, este SC Piic On Top Concept SRL care are in proprietate si vinde, catre clientul persoana fizica sau juridica, produsele prezentate pe site si incaseaza de la acesta contravaloarea lor.

Va recomandam sa cititi cu atentie termeni si conditiile de utilizare a site-ului www.cadou-din-suflet.ro deoarece ne asuma dreptul de a putea efectua orice modificari ale acestor prevederi, precum si orice modificari ale site-ului fara a fi necesara vreo notificare prealabila catre utilizatori in acest sens si nu putem fi facuti responsabili pentru eventualele erori aparute pe site din orice cauza, inclusiv din cauza unor modificari, setari, up-grade-uri etc.

DOCUMENTE CONTRACTUALE

Prin lansarea unei comenzi electronice sau telefonice pe site-ul anterior mentionat, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile.

Comanda va fi compusa din urmatoarele documente, in ordinea importantei:

  1. Comanda (impreuna cu mentiunile clare asupra datelor de livrare si facturare) si conditiile sale specifice
  2. Specificatiile Cumparatorului (acolo unde este cazul)
  3. TCGV

Daca Vanzatorul confirma comanda, acest lucru va implica o acceptare completa a termenilor Comenzii. Acceptare comenzii de catre Vanzator se considera finalizata atunci cand exista o confirmare verbala (telefonica) sau electronica (e-mail) din partea Vanzatorului catre Cumparator, fara a necesita o confirmare de primire din partea acestuia. Vanzatorul nu considera in nici un moment o comanda neconfirmata ca avand valoarea unui Contract.

ATENTIE!

O comanda confirmata de Vanzator nu mai poate fi modificata ulterior!

VALABILIATE

Prezentul Contract intra in vigoare la confirmarea Comenzii de catre Vanzator. Confirmarea se face telefonic sau electronic (e-mail). Termenii si conditiile generale de vanzare vor sta la baza Contractului astfel incheiat, in completarea acestora fiind Certificatul de Garantie emis de catre Vanzator sau un furnizor al acestuia.

EXTINDEREA OBLIGATIILOR VANZATORULUI

Vanzatorul isi va utiliza cunostintele sale profesionale si tehnice pentru a atinge rezultatul stipulat in Comanda si va livra Bunurile si Serviciile care indeplinesc cerintele, nevoile si specificatiile Cumparatorului;

Informatiile prezentate pe site-urile vanzatorului, au caracter informativ si pot fi modificate de catre Vanzator, fara o anuntare prealabila. De asemenea, din considerente legate de spatiu si coerenta structurii informatiei, descrierile produselor pot fi incomplete insa vanzatorul face eforturi de a prezenta informatiile cele mai relevante, pentru ca produsul sa fie utilizat in parametrii pentru care a fost achizitionat;

Comunicarea cu magazinul – se poate face prin interactiunea cu acesta, postarea opiniilor vizavi de produse sau comunicarea prin adresele mentionate la rubrica „contact”. Vor fi excluse din site sau ignorate, pareri sau adresari ce contin injurii sau un limbaj neadecvat. Vanzatorul, are libertatea de a gestiona informatiile primate, fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.

DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALA SI INDUSTRIALA (DPI)

Continutul site-ului, incluzand, enumerativ, texte, imagini, grafice, butoane, programe, elemente de grafica web, scripturi si orice alte date, este proprietate a SC Piic On Top Concept SRL si este protejat conform Legii drepturilor de autor si legilor privind dreptul de proprietate intelectuala si industriala. Cumparatorul intelege dreptul de proprietate intelectuala si nu va dezvalui unei terte parti sau va face publice (pe internet sau media), nici una dintre informarile primite de la Vanzator.

Datele personale vor putea fi insa transmise autoritatilor in drept sa verifice tranzactiile comerciale sau altor autoritati in drept sa efectueze orice verificari justificate in baza legii, daca acest lucru va fi solicitat in conformitate cu legile in vigoare.

TERMENE PENALITATI

In cazul in care nu pot fi respectate termenele de livrare si/sau pornire a Comenzii, Vanzatorul este obligat sa anunte Cumparatorul de termenul estimat de finalizare a livrarii. Cumparatorul va avea dreptul sa revendice daune suplimentare de la Vanzator, cand este permis de lege, in cazul neindeplinirii totale sau partiale din partea vanzatorului a executarii Contractului in conformitate cu termenele stabilite.

In cazul in care Cumparatorul intarzie din vina sa plata marfurilor in termenul prevazut in factura emisa de Vanzator, este obligat la plata unei penalitati de 0,5% pe zi din suma datorata.De asemenea Vanzatorul are dreptul de a refuza o comanda preluata de pe site ,fara a invoca un anume motiv,avand insa obligatia de a-l informa in prealabil pe Cumparator asupra acestiu fapt.

In cazul in care Vanzatorul primeste informatii eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, se va stabili un nou termen de onorare a comenzii, acesta incadrandu-se in termen de 5 zile lucratoare.

Politica de preturi

Toate preturile afisate pe site sunt exprimate in LEI (RON), insa nu includ cheltuielile de livrare, in afara cazului in care se specifica in mod expres pe site acest lucru. Preturile pot suferi modificari, fara o instiintare prealabila. Pentru comenzile deja plasate si confirmate, preturile vor fi cele afisate pe www.cadou-din-suflet.ro la momentul inregistrarii comenzii.

Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in Comanda. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile si Serviciile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.

Livrare

Livrarea produselor comandate se face numai pe teritoriul Romaniei. Atentie: in cazul in care adresa de livrare se afla intr-o localitate ce nu este in aria de acoperire a companiei de curierat rapid, cheltuielile de transport vor fi suportate de catre client. In aceste situatii, echipa noastra va va comunica inainte de a trimite coletul costul transportului si veti avea posibilitatea sa renuntati la comanda.

ATENTIE: livrarea gratuita pentru comenzile de peste 200 de lei se aplica exclusiv in reteaua de livrare Fan Courier care poate fi consultatata aici: https://www.fancourier.ro/acoperire/. Livrarea Gratuita nu acopera costul de livrare in localitatile care au kilometri suplimentari fata de locatiile Fan Courier.

Livrarea se face prin curier in 24-72 de ore de la finalizarea comenzii (obtinerea produsului personalizat). Exceptie facand comenziile din weekend. Procesarea comenzilor se face in ordinea primirii acestora, personalizarea cadourilor cere timp si implicarea (preluare comenzi->design grafic->atelier personalizare->ambalare). Din aceste considerente, produsul comandat va fi transmis firmei de curierat in maxim 4 zile (96 de ore) de la receptionarea comenzii (pentru comenzile preluate de luni pana vineri). De aici intervine durata transportului propriu-zis, in functie de alegerea dvs.

Modalitati de plata

Plata ramburs

Daca alegeti plata ramburs, costurile produselor cumparate se achita reprezentantului companiei de curierat rapid care face livrarea marfii, in momentul in care marfa este livrata.

Plata prin transfer bancar

La plata prin transfer bancar a produselor, livrarea se va face dupa confirmarea electronica a efectuarii platii, la adresa comenzi@cadou-din-suflet.ro, ridicarea coletului de la reprezentantul firmei de curierat, neimplicand niciun fel de obligatie financiara din partea dvs.

Returnarea Produselor

Pentru orice fel de probleme legate de produsele livrate de noi, nu ezitati sa ne contactati telefonic la 0766.569.027 sau sa ne scrieti un e-mail la adresa comenzi@cadou-din-suflet.ro pentru a identifica cea mai buna cale de solutionare a acestora.

  • Returnarea trebuie notificata in scris prin email sau telefonic in maxim 5 zile lucratoare de la primirea produselor.
  • Cheltuielile directe de returnare a produselor (cheltuieli transport, ambalare etc.) cad in sarcina consumatorului.
  • Produsul trebuie sa nu prezinta urme de utilizare.
  • Produsul trebuie sa fie este in starea originala.

Cheltuielile de returnare a marfii vor fi suportate de catre client. Rugam clientul sa ambaleze cu grija marfa astfel incat produsele sa fie bine protejate in timpul transportului. In caz contrar persona juridica va fi exonerata de orice responsabilitate.

Daca returul se face cu respectarea conditiilor de mai sus, contravaloarea marfii returnate se va plati in termen de max. 14 zile, in cazul in care clientul solicita acest lucru, sau, se vor trimite produsele rectificate, in concordanta cu comanda lansata initial.

RETURNAREA PRODUSELOR CU DEFECT DE PRODUCTIE

In cazul sesizarii unor defecte ale produsului, clientul poate solicita returnarea acestuia in maxim 24 de ore de la livrare.(primirea produsului). Returnarea se va face in ambalajul original nedeteriorat, impreuna cu toate etichetele intacte si documentele insotitoare aferente. Vom inlocui acel produs cu unul identic sau – daca acest lucru nu este posibil – va vom inapoia suma platita pentru acel produs.

Fiecare produs este gravat manual (litera cu litera) astfel ca textul nu poate fi perfect aliniat si la distanta egala. Aceasta caracteristica este absolut normala pentru acest gen de bijuterii si contribuie la farmecul si unicitatea ei.

Pe spatele bijuteriei se vor observa urmele procedeului de inscriptionare, si din aceasta cauza bijuteriile nu pot fi inscriptionate pe ambele parti. In schimb, literele stantate nu se vor sterge niciodata.

Aceste detalii mai sus mentionate nu pot fi considerate sub nici o forma defecte de produs!

ATENTIE!

Conform Ordonantei privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta

Textul Ordonantei Guvernului 130/2000 cu modificarile aduse prin Legea 51/2003, Legea 365/2002, Legea 363/2007 si OUG 174/2008

CAPITOLUL II-Dreptul de denuntare unilaterala a contractului

Art. 10. – Consumatorul nu poate denunta unilateral urmatoarele tipuri de contracte, cu exceptia cazurilor in care partile au convenit altfel:

  1. c) contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum si a acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid;

Informare privind protectia datelor personale

Conform cerinţelor Legii nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, modificată şi completată şi ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal şi protecţia vieţii private în sectorul comunicaţiilor electronice, SC Piic On Top Concept SRL are obligaţia de a administra în condiţii de siguranţă şi numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizaţi despre dumneavoastră, un membru al familiei dumneavoastră ori o altă persoană. Scopurile colectarii datelor sunt: reclama, marketing si publicitate precum si servicii de comunicatii electronice. Este necesar sa furnizati datele, acestea fiind necesare pentru comunicarile comerciale, livrarea produselor si emiterea documentelor fiscale. Refuzul dumneavoastra determina imposibilitatea noastra de a va putea livra produsele.
Informaţiile înregistrate sunt destinate utilizării de către operator şi sunt comunicate doar departamentului financiar-contabil.

Conform Legii nr. 677/2001, beneficiaţi de dreptul de acces, de intervenţie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale şi dreptul de a vă adresa justiţiei. Totodată, aveţi dreptul să vă opuneţi prelucrării datelor personale care vă privesc şi să solicitaţi ştergerea datelor*.

Pentru exercitarea acestor drepturi, vă puteţi adresa cu o cerere scrisă, datată şi semnată la comenzi@cadou-din-suflet.ro. De asemenea, vă este recunoscut dreptul de a vă adresa justiţiei.
Dacă unele din datele despre dumneavoastră sunt incorecte, vă rugăm să ne informaţi cât mai curând posibil.

FORTA MAJORA

Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.

LEGEA APLICABILA – JURISDICTIA

Prezentul contract este supus legii romane. Orice litigii nascute din interpretarea si executarea acestui contract se vor solutiona pe cale amiabila, iar in cazul in care nu se ajunge la un acord pe aceasta cale se va apela la instantele judecatoresti competente de la sediu Vanzatorului.

PREVEDERI DIVERSE

Daca una sau mai multe prevederi ale prezentelor TCGV sunt in conflict cu oricare cerinta legal aplicabila, numite prevederi nu vor fi aplicate si Partile de vor stradui impreuna sa convina asupra unor noi prevederi care sa respecte spiritul prevederilor initiale.

Partile in contract vor fi considerate cantractanti independenti si nici uneia din parti nu i se acorda dreptul sau autoritatea de a asuma sau crea orice obligatie pe seama sau in dauna celeilalte. Termenii si conditiile din acest contract inlocuiesc alte intelegeri anterioare scrise sau verbale, dintre Partile amintite, referitoare la subiectul prezentului Contract si nu pot fi modificate sau schimbate decat prin intelegere scrisa semnata de ambele parti.

Protectia Datelor cu Caracter Personal conform GDPR Regulamentul (UE) 2016/679

Prezentare generală

Protecția datelor este de cea mai mare prioritate pentru noi. Utilizarea site-ului nostru este posibilă fără indicarea datelor personale; cu toate acestea, în cazul în care un subiect de date dorește să realizeze o achizitie prin site-ul nostru, prelucrarea datelor cu caracter personal poate deveni necesară. Dacă prelucrarea datelor cu caracter personal este necesară și nu există o bază legală pentru o astfel de prelucrare, obținem în general consimțământul persoanei vizate.

Prelucrarea datelor cu caracter personal, cum ar fi numele, adresa, adresa de e-mail sau numărul de telefon al persoanei vizate, trebuie să fie întotdeauna în conformitate cu Regulamentul general privind protecția datelor și în conformitate cu reglementările specifice fiecărei țări privind protecția datelor. Prin intermediul acestei politici de protecție a datelor, dorim să informăm publicul larg cu privire la natura, scopul și scopul datelor cu caracter personal pe care le colectăm, le folosim și le procesăm. În plus, persoanele vizate sunt informate, prin intermediul acestei declarații privind protecția datelor, asupra drepturilor la care au dreptul.

În calitate de controlor, am implementat numeroase măsuri tehnice și organizaționale pentru a asigura cea mai completă protecție a datelor personale prelucrate prin intermediul acestui site web. Cu toate acestea, transmisiile de date pe bază de Internet pot, în principiu, să aibă lacune de securitate, astfel încât protecția absolută poate să nu fie garantată.

Numele și adresa operatorului

Controlorul în sensul Regulamentului general privind protecția datelor (GDPR), alte legi privind protecția datelor aplicabile în statele membre ale Uniunii Europene și alte dispoziții referitoare la protecția datelor sunt:

SC PIIC ON TOP CONCEPT SRL

ADRESA: Strada Amurgului nr. 49C, et. 1

CODUL POSTAL 077160

ȚARĂ : Romania

TELEFON +40766.569.027

EMAILUL DE CONTACT: comenzi@cadou-din-suflet.ro

Definiții

Această declarație privind protecția datelor se bazează pe termenii utilizați de legiuitorul european pentru adoptarea Regulamentului general privind protecția datelor (GDPR). Declarația noastră privind protecția datelor trebuie să fie lizibilă și ușor de înțeles atât pentru publicul larg, cât și pentru clienții și partenerii noștri de afaceri. Pentru a asigura acest lucru, am dori să explicăm mai întâi terminologia utilizată.

În această declarație de protecție a datelor, folosim următorii termeni:

a.) Date personale

Datele personale înseamnă orice informație referitoare la o persoană fizică identificată sau identificabilă („persoana vizată”). Persoana fizică identificabilă este una care poate fi identificată, direct sau indirect, în special prin referire la un identificator, cum ar fi un nume, un număr de identificare, date despre locație, un identificator online sau unul sau mai mulți factori specifici fizic, genetic, mental, economic, cultural sau social al acelei persoane fizice.

b) Subiectul datelor

Persoana vizată este orice persoană fizică identificată sau identificabilă a cărei date cu caracter personal sunt prelucrate de către controlorul responsabil de prelucrare.

c) Prelucrarea

Procesarea, prelucrarea, stocarea, adaptarea sau modificarea, recuperarea, consultarea, utilizarea, prelucrarea, dezvăluirea prin transmitere, diseminare sau punerea la dispoziție în alt mod, alinierea sau combinarea, restricționarea, ștergerea sau distrugerea.

d) Restricționarea prelucrării

Restricționarea procesării este marcarea datelor cu caracter personal stocate în scopul limitării procesării acestora în viitor.

e) Profilarea

Profilare înseamnă orice formă de prelucrare automată a datelor cu caracter personal care constă în utilizarea datelor cu caracter personal pentru a evalua anumite aspecte personale legate de o persoană fizică, în special pentru a analiza sau prezice aspectele performanței persoanei fizice la locul de muncă, situația economică, sănătatea, preferințele personale , interese, fiabilitate, comportament, locație sau mișcări.

f) Pseudonimie

Pseudonimizarea este prelucrarea datelor cu caracter personal astfel încât datele personale nu mai pot fi atribuite unui anumit subiect de date fără utilizarea unor informații suplimentare, cu condiția ca astfel de informații suplimentare să fie păstrate separat și să facă obiectul măsurilor tehnice și organizatorice pentru a se asigura că datele personale nu sunt atribuite unei persoane fizice identificate sau identificabile.

g) Controlor sau controler responsabil pentru procesare

Controlorul sau controlorul responsabil cu procesarea este persoana fizică sau juridică, autoritatea publică, agenția sau alt organism care, singur sau în comun cu alții, stabilește scopurile și mijloacele de prelucrare a datelor cu caracter personal; în cazul în care scopul și mijloacele unei astfel de prelucrări sunt determinate de legislația Uniunii sau a statului membru, operatorul sau criteriile specifice de numire a acestuia pot fi furnizate de legislația Uniunii sau de statul membru.

h) Procesor

Procesorul este o persoană fizică sau juridică, o autoritate publică, o agenție sau un alt organism care prelucrează date cu caracter personal în numele operatorului.

i) Destinatar

Beneficiarul este o persoană fizică sau juridică, o autoritate publică, o agenție sau un alt organism, căruia i se dezvăluie datele cu caracter personal, indiferent dacă este vorba despre un terț sau nu. Cu toate acestea, autoritățile publice care pot primi date cu caracter personal în cadrul unei anchete anume în conformitate cu legislația Uniunii sau a statelor membre nu sunt considerate destinatari; prelucrarea acestor date de către autoritățile publice respective trebuie să fie în conformitate cu normele aplicabile privind protecția datelor în conformitate cu scopurile procesării.

j) Terț

Terță parte este o persoană fizică sau juridică, o autoritate publică, o agenție sau un organism altul decât persoana vizată, controlor, procesator și persoane care, sub directa autoritate a operatorului sau a prelucrătorului, sunt autorizate să proceseze date cu caracter personal.

k) Consimțământ

Consimțământul persoanei vizate este orice indicație specifică, informată și lipsită de ambiguitate a dorințelor persoanei vizate prin care acesta, printr-o declarație sau printr-o acțiune clară afirmativă, acceptă prelucrarea datelor cu caracter personal care îi privesc .

Cookie

Site-ul nostru utilizează module cookie. Cookie-urile sunt fișiere text care sunt stocate într-un sistem informatic prin intermediul unui browser de Internet.

Multe site-uri Internet și servere utilizează cookie-uri. Multe module cookie conțin un ID cookie. Un ID cookie este un identificator unic al cookie-ului. Se compune dintr-un șir de caractere prin care paginile și serverele Internet pot fi atribuite browserului de Internet în care a fost stocat cookie-ul. Aceasta permite site-urilor Internet și serverelor vizitate să diferențieze browserul individual al persoanei vizate de alte browsere de Internet care conțin alte cookie-uri. Un anumit browser de Internet poate fi recunoscut și identificat utilizând unicul ID cookie.

Prin utilizarea cookie-urilor, putem oferi utilizatorilor acestui site mai multe servicii ușor de utilizat, care nu ar fi posibile fără setarea cookie-urilor.

Prin intermediul unui cookie, informațiile și ofertele de pe site-ul nostru pot fi optimizate în funcție de utilizator. Cookie-urile ne permit, după cum am menționat anterior, să recunoaștem utilizatorii site-ului nostru web. Scopul acestei recunoașteri este de a ușura utilizarea de către utilizatori a site-ului nostru web. Utilizatorul site-ului web care utilizează module cookie, de ex. nu trebuie să introducă date de acces de fiecare dată când site-ul este accesat, deoarece acesta este preluat de site-ul web, iar cookie-ul este astfel stocat în sistemul informatic al utilizatorului. Un alt exemplu este cookie-ul unui coș de cumpărături într-un magazin online. Magazinul online își amintește articolele pe care un client le-a plasat în coșul de cumpărături virtuale prin intermediul unui modul cookie.

Persoana vizată poate, în orice moment, să împiedice setarea cookie-urilor prin intermediul site-ului nostru web prin intermediul unei setări corespunzătoare a browserului de internet utilizat și poate astfel să refuze definitiv setarea cookie-urilor. În plus, cookie-urile deja setate pot fi șterse în orice moment prin intermediul unui browser de Internet sau al altor programe software. Acest lucru este posibil în toate browserele de Internet populare. Dacă persoana vizată dezactivează setarea cookie-urilor în browserul de internet utilizat, nu toate funcțiile site-ului nostru pot fi utilizate în totalitate.

Colectarea de date și informații generale

Site-ul nostru colectează o serie de date și informații generale atunci când un subiect de date sau un sistem automat solicită site-ul web. Aceste date și informații generale sunt stocate în fișierele jurnal server. Colectate pot fi (1) tipurile de browser și versiunile utilizate, (2) sistemul de operare folosit de sistemul de acces, (3) site-ul web de la care ajunge un sistem de acces la site-ul nostru (așa-numitele referre) (5) data și ora accesului la site-ul internet, (6) adresa de protocol Internet (adresa IP), (7) furnizorul de servicii Internet al sistemului de acces și (8) orice alte date similare și informații care pot fi folosite în cazul atacurilor asupra sistemelor noastre de tehnologie a informației.

Când folosim aceste date și informații generale, nu tragem nicio concluzie cu privire la persoana vizată. Mai degrabă, aceste informații sunt necesare pentru a: (1) furniza corect conținutul site-ului nostru, (2) optimiza conținutul site-ului nostru, precum și publicitatea acestuia; (3) asigura viabilitatea pe termen lung a sistemelor noastre de tehnologie a informației , și (4) să furnizeze autorităților de aplicare a legii informațiile necesare pentru urmărirea penală în cazul unui atac cibernetic. Prin urmare, analizăm statistic datele și informațiile colectate anonim, cu scopul de a spori securitatea datelor și a datelor companiei noastre și de a asigura un nivel optim de protecție a datelor personale pe care le procesăm. Datele anonime ale fișierelor jurnalului de server sunt stocate separat de toate datele personale furnizate de un subiect de date.

Drepturile persoanei vizate.

a) Dreptul de confirmare

Fiecare persoană vizată are dreptul acordat de către legiuitorul european pentru a obține de la operator o confirmare cu privire la faptul că datele cu caracter personal care îl privesc sau nu sunt procesate. Dacă un subiect de date dorește să se folosească de acest drept de confirmare, el sau ea poate, în orice moment, să contacteze orice angajat al operatorului.

b) Dreptul de acces

Fiecare persoană vizată are dreptul acordat de către legiuitorul european pentru a obține de la operator informații gratuite cu privire la datele sale personale stocate în orice moment și o copie a acestor informații. În plus, directivele și regulamentele europene acordă accesul persoanelor vizate la următoarele informații:

-scopurile procesării, categoriile de date cu caracter personal vizate, destinatarii sau categoriile de destinatari căror date cu caracter personal au fost sau vor fi dezvăluite, în special destinatari din țări terțe sau organizații internaționale, atunci când este posibil, perioada prevăzută pentru care datele cu caracter personal vor fi stocate sau, dacă nu este posibil, criteriile utilizate pentru a determina acea perioadă;

-existența dreptului de a solicita rectificarea sau ștergerea datelor personale de la operator sau restricționarea prelucrării datelor cu caracter personal referitoare la persoana vizată sau să se opună unei astfel de procesări, existența dreptului de a depune o plângere la o autoritate de supraveghere, în cazul în care datele cu caracter personal nu sunt colectate de la persoana vizată, orice informații disponibile cu privire la sursa acestora, existența unui proces decizional automat, menționată la articolul 22 alineatele (1) și (4) din GDPR și, cel puțin în acele cazuri, informații semnificative cu privire la logica implicată, precum și sig precum și consecințele preconizate ale unei astfel de prelucrări pentru persoana vizată.

În plus, persoana vizată are dreptul de a obține informații cu privire la transferarea datelor cu caracter personal către o țară terță sau către o organizație internațională. În acest caz, persoana vizată are dreptul de a fi informată cu privire la garanțiile corespunzătoare privind transferul.

Dacă un subiect de date dorește să se prevaleze de acest drept de acces, el sau ea poate, în orice moment, să contacteze orice angajat al operatorului.

c.) Dreptul la rectificare

Fiecare persoană vizată are dreptul acordat de către legiuitorul european pentru a obține de la operator, fără întârzieri nejustificate, rectificarea datelor personale inexacte cu privire la acesta. Ținând cont de scopurile prelucrării, persoana vizată are dreptul de a completa datele personale incomplete, inclusiv prin furnizarea unei declarații suplimentare.

Dacă un subiect de date dorește să exercite acest drept la rectificare, el sau ea poate, în orice moment, să contacteze orice angajat al operatorului.

d.) Dreptul de ștergere (Dreptul de a fi uitat)

Fiecare persoană vizată are dreptul acordat de către legiuitorul european pentru obținerea de la operator a ștergerii datelor cu caracter personal care îl privesc fără întârzieri nejustificate, iar operatorul are obligația de a șterge fără întârziere date cu caracter personal în cazul în care unul dintre motivele următoare se aplică, atâta timp cât prelucrarea nu este necesară:

Datele cu caracter personal nu mai sunt necesare în raport cu scopurile pentru care au fost colectate sau prelucrate în alt mod. Persoana vizată retrage consimțământul la care se bazează prelucrarea în conformitate cu articolul 6 alineatul (1) litera (a) din GDPR sau punctul (a) din articolul 9 alineatul (2) din GDPR și în cazul în care nu există alt motiv juridic pentru prelucrare. Persoana vizată obiectează prelucrării în temeiul articolului 21 alineatul (1) din GDPR și nu există motive legitime imperative prelucrarea sau persoana vizată face obiectul prelucrării în conformitate cu articolul 21 alineatul (2) din GDPR. Datele cu caracter personal au fost prelucrate în mod ilegal. Datele cu caracter personal trebuie șterse pentru a se respecta o obligație legală din dreptul Uniunii sau al statului membru la care controlerul este subiect. Datele cu caracter personal au fost colectate în legătură cu oferta serviciilor societății informaționale menționate la articolul 8 alineatul (1) din GDPR.

Dacă unul dintre motivele menționate mai sus se aplică și un subiect de date dorește să solicite ștergerea datelor cu caracter personal stocate de noi, el sau ea poate, în orice moment, să contacteze orice angajat al operatorului. Un angajat trebuie să se asigure imediat că cererea de ștergere este respectată imediat.

În cazul în care operatorul a făcut publice datele cu caracter personal și este obligat, în conformitate cu articolul 17 alineatul (1), să șterge datele cu caracter personal, operatorul, luând în considerare tehnologia disponibilă și costurile de implementare, ia măsuri rezonabile, inclusiv măsuri tehnice, controlorii care prelucrează datele cu caracter personal că persoana vizată a solicitat ștergerea de către acești controlori a oricăror legături, copiere sau replicare a acestor date cu caracter personal, în măsura în care prelucrarea nu este necesară. Un angajat va aranja măsurile necesare în cazuri individuale.

e) Dreptul de restricționare a procesării

Fiecare persoană vizată are dreptul acordat de către legiuitorul european pentru obținerea de la operator a restricționării prelucrării în cazul în care se aplică una dintre următoarele:

Exactitatea datelor cu caracter personal este contestată de persoana vizată, pentru o perioadă care permite controlorului să verifice exactitatea datelor cu caracter personal. Prelucrarea este ilegală, iar persoana vizată se opune ștergerii datelor cu caracter personal și solicită în schimb limitarea În schimb, controlorul nu mai are nevoie de datele cu caracter personal în scopul prelucrării, însă acestea sunt solicitate de persoana vizată pentru stabilirea, exercitarea sau apărarea cerințelor legale. Persoana vizată a formulat obiecții privind prelucrarea în conformitate cu articolul 21 alineatul (1) ) din GDPR în așteptarea verificării dacă motivele legitime ale operatorului se suprapun pe cele ale persoanei vizate. În cazul în care una dintre condițiile menționate anterior este îndeplinită și persoana vizată dorește să solicite restricționarea prelucrării datelor cu caracter personal stocate, ea poate contacta în orice moment orice angajat al operatorului. Angajatul va aranja restricționarea procesării.

f.) Dreptul la portabilitatea datelor

Fiecare persoană vizată are dreptul acordat de către legiuitorul european, de a primi datele cu caracter personal care i-au fost furnizate unui controlor, într-un format structurat, utilizat în mod obișnuit și lizibil. Acesta are dreptul să transmită aceste date altui controlor fără a se împiedica de către operatorul căruia i-au fost furnizate datele cu caracter personal, atât timp cât prelucrarea se bazează pe consimțământul prevăzut la articolul 6 alineatul (1) litera (a) din a GDPR sau a articolului 9 alineatul (2) litera (a) din GDPR sau a unui contract în temeiul articolului 6 alineatul (1) litera (b) din GDPR, iar prelucrarea se face prin mijloace automate, atâta timp cât prelucrarea nu este necesară pentru îndeplinirea unei sarcini îndeplinite în interes public sau în exercitarea autorității publice conferite operatorului.

În plus, în exercitarea dreptului său la transferabilitatea datelor în conformitate cu articolul 20 alineatul (1) din GDPR, persoana vizată are dreptul să transmită date cu caracter personal direct de la un operator la altul, dacă acest lucru este fezabil din punct de vedere tehnic și atunci când nu face acest lucru afectează negativ drepturile și libertățile celorlalți.

Pentru a afirma dreptul la portabilitatea datelor, persoana vizată poate contacta în orice moment orice angajat.

g) Dreptul la obiect

Fiecare persoană vizată are dreptul acordat de legiuitorul european, în orice moment, din motive legate de situația sa particulară, la prelucrarea datelor cu caracter personal care o privesc, care se bazează pe litera (e) sau (f) ) din articolul 6 alineatul (1) din GDPR. Acest lucru se aplică, de asemenea, profilării bazate pe aceste dispoziții.

Nu vom mai procesa datele cu caracter personal în cazul unei obiecții, cu excepția cazului în care putem demonstra motive legitime convingătoare pentru procesarea care depășesc interesele, drepturile și libertățile persoanei vizate sau pentru stabilirea, exercitarea sau apărarea revendicărilor legale.

Dacă prelucrezăm datele cu caracter personal în scopuri de marketing direct, persoana vizată are dreptul de a se opune în orice moment prelucrării datelor cu caracter personal care o privesc pentru o astfel de comercializare. Aceasta se aplică profilării în măsura în care este legată de un astfel de marketing direct. În cazul în care persoana vizată obiectează la prelucrarea în scopuri de marketing direct, nu vom mai prelucra date personale în aceste scopuri.

În plus, persoana vizată are dreptul, din motive legate de situația sa particulară, de a se opune prelucrării datelor cu caracter personal care o privesc în scopuri științifice sau istorice de cercetare sau în scopuri statistice în temeiul articolului 89 alineatul (1) din GDPR, cu excepția cazului în care prelucrarea este necesară pentru îndeplinirea unei sarcini îndeplinite din motive de interes public.

Pentru a-și exercita dreptul de a prezenta obiecții, persoana vizată poate contacta orice angajat. În plus, persoana vizată este liberă în contextul utilizării serviciilor societății informaționale și, fără a aduce atingere Directivei 2002/58 / CE, să utilizeze dreptul său de a formula obiecții prin mijloace automate prin utilizarea specificațiilor tehnice.

h.) Automatizarea procesului decizional individual, inclusiv profilarea

Fiecare persoană vizată are dreptul acordat de către legiuitorul european să nu facă obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automatizată, inclusiv profilarea, care produce efecte juridice care îi privesc sau o afectează în mod semnificativ în mod semnificativ, atât timp cât decizia (1) nu este necesar pentru încheierea sau executarea unui contract între persoana vizată și un operator de date sau (2) nu este autorizat de legislația Uniunii sau a statului membru la care este supusă controlorul și care prevede, de asemenea, adoptarea de măsuri adecvate pentru a proteja drepturile și libertățile persoanei vizate și interesele legitime sau (3) nu se bazează pe consimțământul explicit al subiectului vizat.

În cazul în care decizia (1) este necesară pentru încheierea sau executarea unui contract între persoana vizată și un operator de date sau (2) se bazează pe acordul explicit al persoanei vizate, vom pune în aplicare măsuri adecvate pentru a proteja a drepturilor și libertăților și a intereselor legitime ale subiectului, cel puțin dreptul de a obține o intervenție umană din partea operatorului, de a-și exprima punctul de vedere și de a contesta decizia.

Dacă persoana vizată dorește să-și exercite drepturile privind luarea automată a deciziilor individuale, el sau ea poate, în orice moment, să contacteze orice angajat.

i.) Dreptul de a retrage consimțământul privind protecția datelor

Fiecare persoană vizată are dreptul acordat de către legiuitorul european de a-și retrage consimțământul în privința prelucrării datelor sale personale în orice moment.

Dacă persoana vizată dorește să-și exercite dreptul de retragere a consimțământului, acesta poate, în orice moment, să contacteze orice angajat.

Temeiul juridic pentru prelucrare

Artă. 6 (1) lit. un GDPR servește drept bază legală pentru operațiunile de procesare pentru care obținem consimțământul pentru un anumit scop de procesare. Dacă prelucrarea datelor cu caracter personal este necesară pentru executarea unui contract la care este parte persoana vizată, cum este cazul, de exemplu, atunci când operațiunile de prelucrare sunt necesare pentru furnizarea de bunuri sau pentru furnizarea oricărui alt serviciu, prelucrarea este pe baza articolului 6 alineatul (1) lit. b GDPR. Același lucru este valabil și pentru operațiunile de procesare care sunt necesare pentru realizarea măsurilor precontractuale, de exemplu în cazul anchetelor referitoare la produsele sau serviciile noastre. Compania noastră este supusă unei obligații legale prin care este necesară prelucrarea datelor cu caracter personal, cum ar fi îndeplinirea obligațiilor fiscale, prelucrarea se face pe baza art. 6 (1) lit. c GDPR. În cazuri rare, prelucrarea datelor cu caracter personal poate fi necesară pentru a proteja interesele vitale ale persoanei vizate sau ale unei alte persoane fizice. Acesta ar fi cazul, de exemplu, în cazul în care un vizitator a fost rănit în compania noastră și numele, vârsta, datele de asigurare de sănătate sau alte informații vitale ar trebui să fie transmise unui medic, spital sau unei alte părți terțe. Apoi, prelucrarea se va baza pe Art. 6 (1) lit. d GDPR. În cele din urmă, operațiunile de prelucrare s-ar putea baza pe articolul 6 alineatul (1) litera f GDPR. Acest temei juridic este utilizat pentru operațiunile de prelucrare care nu sunt acoperite de niciunul dintre motivele juridice menționate mai sus, dacă prelucrarea este necesară în scopul intereselor legitime urmărite de compania noastră sau de o terță parte, cu excepția cazului în care aceste interese sunt înlăturate de interese sau drepturile și libertățile fundamentale ale persoanei vizate care necesită protecție a datelor cu caracter personal. Astfel de operațiuni de prelucrare sunt în mod special permise deoarece au fost menționate în mod specific de legiuitorul european. El a considerat că un interes legitim ar putea fi asumat dacă persoana vizată este clientul operatorului (considerentul 47 din propoziția 2 GDPR).

Ștergerea și blocarea rutină a datelor cu caracter personal

Administratorul de date prelucrează și stochează datele cu caracter personal ale persoanei vizate numai pentru perioada necesară pentru atingerea scopului de stocare sau, în măsura în care acest lucru este acordat de legiuitorul european sau de alți legislatori în legile sau reglementările cărora li se aplică operatorului.

În cazul în care scopul depozitării nu este aplicabil sau dacă expiră o perioadă de depozitare prevăzută de legiuitorul european sau de un alt legislator competent, datele cu caracter personal sunt în mod obișnuit blocate sau șterse în conformitate cu cerințele legale.

Interesele legitime urmărite de operator sau de o terță parte

În cazul în care prelucrarea datelor cu caracter personal se bazează pe articolul 6 alineatul (1) litera f GDPR interesul nostru legitim este să ne desfășurăm afacerea în favoarea bunăstării tuturor angajaților și acționarilor noștri.

Perioada pentru care vor fi stocate datele cu caracter personal

Criteriile utilizate pentru stabilirea perioadei de stocare a datelor cu caracter personal sunt perioada de păstrare legală respectivă. După expirarea perioadei respective, datele corespunzătoare sunt șterse în mod curent, atâta timp cât nu mai sunt necesare pentru îndeplinirea contractului sau inițierea unui contract.

Furnizarea de date cu caracter personal ca cerințe legale sau contractuale; Cerința necesară pentru a încheia un contract; Obligația persoanei vizate de a furniza datele cu caracter personal; Consecințele posibile ale neîndeplinirii acestor date

Declarăm că furnizarea de date cu caracter personal este cerută parțial de lege (de ex. Reglementări fiscale) sau poate rezulta și din dispoziții contractuale (de exemplu, informații privind partenerul contractual). Uneori poate fi necesar să se încheie un contract conform căruia persoana vizată ne furnizează date cu caracter personal, care trebuie prelucrate ulterior de noi. Persoana vizată este, de exemplu, obligată să ne furnizeze date cu caracter personal atunci când compania noastră semnează un contract cu el sau ea. Neconstituirea datelor cu caracter personal ar avea drept consecință faptul că nu a putut fi încheiat contractul cu persoana vizată. Înainte de furnizarea datelor cu caracter personal de către persoana vizată, persoana vizată trebuie să contacteze orice angajat.

Angajatul clarifică la persoana vizată dacă furnizarea datelor cu caracter personal este cerută prin lege sau contract sau este necesară pentru încheierea contractului, dacă există o obligație de a furniza datele cu caracter personal și consecințele neautorizării datelor personale date.

Modalitate de plată: Dispoziții privind protecția datelor referitoare la utilizarea EuPlatesc ca procesor de plată

Pe acest site, controlerul are componente integrate ale serviciului EuPlatesc.EuPlatesc este un furnizor de servicii de plată online.  De asemenea, EuPlatesc poate procesa plăți virtuale prin carduri de credit atunci când un utilizator nu are un cont EuPlatesc.

EuPlatesc face posibilă declanșarea plăților online către terți sau primirea de plăți. EuPlatesc acceptă, de asemenea, funcțiile mandatarului și oferă servicii de protecție a cumpărătorilor.

EuroPayment Services s.r.l.
Adresa:
Str. Mizil 2C, Bl. Socum, etaj 1, Sector 3, București, 032265, România

Dacă persoana vizată alege „EuPlatesc” ca opțiune de plată în magazinul online în timpul procesului de comandă, transmitem automat datele persoanei vizate către EuPlatesc. Prin selectarea acestei opțiuni de plată, persoana vizată este de acord cu transferul datelor cu caracter personal necesare procesării plăților.

Datele personale transmise către EuPlatesc sunt de obicei numele, prenumele, adresa, adresa de e-mail, adresa IP, numărul de telefon, numărul de telefon mobil sau alte date necesare procesării plăților. Prelucrarea contractului de cumpărare necesită, de asemenea, astfel de date personale, legate de ordinul respectiv.

Transmiterea datelor vizează procesarea plăților și prevenirea fraudei. Operatorul va transfera date cu caracter personal către EuPlatesc, în special dacă este dat un interes legitim pentru transmitere. Datele personale schimbate între EuPlatesc și operatorul de prelucrare a datelor vor fi transmise de EuPlatesc agențiilor de credit economic. Această transmitere este destinată verificărilor de identitate și de bonitate.

Dacă este necesar,EuPlatesc va transmite datele cu caracter personal afiliaților și furnizorilor de servicii sau subcontractanților în măsura în care acest lucru este necesar pentru îndeplinirea obligațiilor contractuale sau pentru prelucrarea datelor în ordine.

Dispozițiile aplicabile privind protecția datelor din EuPlatesc pot fi preluate în https://www.euplatesc.ro/politica-de-confidentialitate.php

Înregistrarea pe site-ul nostru

Persoana vizată are posibilitatea de a se înregistra pe site-ul operatorului cu indicația datelor cu caracter personal. Ce date personale sunt transmise controlorului este determinată de respectiva mască de intrare utilizată pentru înregistrare. Datele cu caracter personal introduse de persoana vizată sunt colectate și stocate exclusiv pentru uz intern de către operator și pentru propriile sale scopuri. Controlorul poate solicita transferul către unul sau mai mulți procesatori (de exemplu, un serviciu de coletărie) care utilizează de asemenea date cu caracter personal pentru un scop intern care poate fi atribuită controlorului.

Prin înregistrarea pe site-ul web al controlorului, se stochează și adresa IP-atribuită de furnizorul de servicii Internet (ISP) și folosită de data subiectului datelor și ora înregistrării. Stocarea acestor date are loc pe fundalul faptului că aceasta este singura modalitate de a preveni utilizarea abuzivă a serviciilor noastre și, dacă este necesar, de a face posibilă investigarea infracțiunilor comise. În măsura în care stocarea acestor date este necesară pentru a asigura controlorul. Aceste date nu sunt transmise terților decât dacă există o obligație legală de transmitere a datelor sau dacă transferul servește scopului urmăririi penale.

Înregistrarea persoanei vizate, cu indicația voluntară a datelor cu caracter personal, urmărește să permită operatorului să ofere conținutul sau serviciile furnizate de persoana vizată care poate fi oferită numai utilizatorilor înregistrați datorită naturii problemei în cauză. Persoanele înregistrate sunt libere să schimbe datele personale specificate în timpul înregistrării în orice moment sau să le elimine complet din stocul de date al operatorului.

Controlorul de date trebuie să furnizeze, în orice moment, la cerere, fiecărui subiect de date, informații privind datele personale stocate în legătură cu persoana vizată. În plus, operatorul de date trebuie să corecteze sau să șteargă datele cu caracter personal la cererea sau indicația persoanei vizate, în măsura în care nu există obligații legale de stocare. Întregul angajat al operatorului este disponibil în acest sens persoanei vizate ca persoane de contact.

Abonare la Newsletter

Pe site-ul nostru, utilizatorii au posibilitatea de a vă abona la newsletter-ul companiei noastre. Masca de intrare utilizată în acest scop determină ce date personale sunt transmise, precum și când newsletter-ul este comandat de la operator.

Ne informăm în mod regulat clienții și partenerii de afaceri prin intermediul unui buletin informativ despre ofertele întreprinderilor. Buletinul informativ al întreprinderii poate fi primit de către persoana vizată doar dacă (1) persoana vizată are o adresă de e-mail validă și (2) înregistrările persoanelor vizate pentru livrarea buletinelor informative. Un e-mail de confirmare va fi trimis la adresa de e-mail înregistrată de către persoana vizată pentru prima dată pentru livrarea buletinelor informative, din motive legale, în procedura dublu opt-in. Acest e-mail de confirmare este folosit pentru a demonstra dacă proprietarul adresei de e-mail ca persoană vizată este autorizat să primească buletinul informativ.

În timpul înregistrării buletinului informativ, stocăm, de asemenea, adresa IP a sistemului informatic atribuit de furnizorul de servicii Internet (ISP) și utilizat de persoana vizată în momentul înregistrării, precum și data și ora înregistrării. Colectarea acestor date este necesară pentru a înțelege (posibil) utilizarea necorespunzătoare a adresei de e-mail a unui subiect la o dată ulterioară și, prin urmare, servește scopului protecției juridice a operatorului.

Datele personale colectate ca parte a unei înregistrări pentru newsletter vor fi folosite doar pentru a trimite newsletter-ul nostru. În plus, abonații la buletinul informativ pot fi informați prin e-mail, atâta timp cât acest lucru este necesar pentru funcționarea serviciului de știri sau a unei înregistrări în cauză, deoarece acest lucru ar putea fi cazul în cazul modificărilor ofertei de buletine informative sau evenimentul de schimbare a circumstanțelor tehnice. Nu va exista niciun transfer de date cu caracter personal colectate de către serviciul de newsletter unor terțe părți. Abonamentul la newsletter-ul nostru poate fi anulat de către persoana vizată în orice moment. Acordul privind stocarea datelor cu caracter personal, pe care persoana vizată a dat-o pentru expedierea buletinului informativ, poate fi revocat în orice moment. În scopul revocării consimțământului, în fiecare buletin informativ se găsește o legătură corespunzătoare. De asemenea, este posibil să vă dezabonați de la buletinul informativ în orice moment direct pe site-ul operatorului sau să comunicați acest lucru operatorului într-un mod diferit.

Urmărirea buletinelor informative

Buletinele noastre de știri conțin pixeli de urmărire. Un pixel de urmărire este un grafic miniatural încorporat în astfel de e-mailuri, care sunt trimise în format HTML pentru a permite înregistrarea și analiza fișierului de jurnal. Aceasta permite o analiză statistică a succesului sau eșecului campaniilor de marketing online. Pe baza pixelului de urmărire încorporat, este posibil să vedem dacă și când un e-mail a fost deschis de către un subiect de date și care link-uri din e-mail au fost solicitate de către persoanele vizate.

Astfel de date personale colectate în pixeli de urmărire conținute în buletine de știri sunt stocate și analizate de către controlor pentru a optimiza transportul buletinului informativ, precum și pentru a adapta conținutul buletinelor de știri viitoare chiar mai bine intereselor persoanei vizate. Aceste date personale nu vor fi transmise terților. Persoanele vizate sunt în orice moment îndreptățite să-și retragă declarația de consimțământ pentru a primi buletine informative.

După o revocare, aceste date personale vor fi șterse de către controlor. Considerăm automat retragerea de la primirea buletinului informativ ca revocare.

Posibilitatea de a contacta prin intermediul site-ului

Site-ul nostru conține informații care permit un contact electronic rapid cu societatea noastră, precum și comunicarea directă cu noi prin intermediul unei adrese de e-mail. Dacă un subiect de date contactează controlorul prin e-mail sau prin intermediul unui formular de contact, datele personale transmise de persoana vizată sunt stocate automat. Astfel de date cu caracter personal transmise în mod voluntar de către un subiect de date către operatorul de date sunt stocate în scopul prelucrării sau contactării persoanei vizate. Nu există transfer de date cu caracter personal către terțe părți

SUS

X